הערבים הכריעו: בוחבוט ימשיך בשלטון המקומי

    שלמה בן יוסף 1 Comment on הערבים הכריעו: בוחבוט ימשיך בשלטון המקומי
    9:08
    05.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on עוד השבוע: הממשלה תפרסם את תזכיר חוק הגיוס הדרמטי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מרכז השלטון המקומי, שלמה בוחבוט, הבטיח לעצמו כנראה את הזכייה בבחירות לראשות מרכז השלטון המקומי שיתקיימו ביום חמישי הקרוב, בהן הוא מתמודד נגד המועמד של ראש הממשלה, ראש עיריית מודיעין חיים ביבס.

    בקרב 142 ראשי הרשויות היהודים מסתמן רוב לשלמה בוחבוט. במקביל, נפל כנראה הפור סופית, כאשר בנוסף לרוב בקרב היהודים, החליט בסוף השבוע ועד ראשי הרשויות הערביות המאגד 63 רשויות, כי הוא תומך בשלמה בוחבוט לקדנציה נוספת בראשות מרכז השלטון המקומי. הודעה זו מחייבת את כלל ראשי הרשויות הערביות, כך שבצירוף הרוב והתמיכה הרחבה לה הוא זוכה כאמור בקרב ראשי הרשויות היהודים, מבטיח בוחבוט כנראה את היבחרו לקדנציה שנייה בתפקיד אותו הוא ממלא מזה 5 שנים, בנוסף להיותו ראש עיריית מעלות-תרשיחא.

    בחמש השנים האחרונות חולל בוחבוט מהפכה בתפיסת השלטון המקומי כגורם שלטוני משמעותי ובתוך כך חיזק מאוד גם את מעמדן של הרשויות הערביות ואת התמיכה בהן. כך למשל, הצליח יחד עם ועד ראשי הרשויות הערביות וראשי הערים הערבים להוביל לגידול משמעותי בתקציבי הרשויות המקומיות הערביות – המהווה עבורן אוויר לנשימה. בנוסף פעל להגדלת תקציבי הרשויות המקומיות הערביות במגוון תחומים בהם תקציב האיזון, הגדלת תקציבי התכנון והפיתוח של משרד הבינוי והשיכון בעבור הרשויות המקומיות הערביות ואף הצליח להביא לגידול של 55% בתקציבי משרד החינוך לרשויות המקומיות הערביות. בד בבד שכב בוחבוט על הגדר עבור כלל השלטון המקומי, כולל הערים החזקות, ובעיקר פעל למען יישובי הפריפריה שלהן שימש כתובת.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בוחבוט אתה ממשיך לחלום ולפנתז, הייתה לנו ישיבה גדולה של המגזר והוחלט תומכים ובגדול בביבס ,ביבס אח שלנו לא ינצח אותך אלא יביס אותך,